And I told you to be fine

Godmorgon!

Vaknade kvart i 9, drog till läkaren, gynnade mig inte ett skit då jag vara fick 2 tabletter propavan.

Drog hem, ringde A-kassan, arbetsförmedlingen, lönekontoret och Göteborgs universitetet för att fixa nå intyg på att jag gick där.

Alltid äre något..

Igår var jag med Emma, hon sov hos mig, och så kom min syster förbi med hennes utemöblee som vi tydligen fått, så jag och Emma började skruva ihop skiten.

Kan ju säga att jag blev så satans förbannad på att göra det haha..

Förövrigt var jag hos min kontaktperson i måndags i nästan 2 timmar, vi ska göra ADHD,bipolär och borderline skattningar, hon ska försöka kirra ett möte med soc åt mig så jag kan få ekonomiskt bistånd.

Nu jävlar börjar det dra igång!

Och igår ringde hon jag var på intervju hos!
Vi ska träffas inom en vecka, och ska börja med en veckas intro på gruppboendena, så jävla glad!!!







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback