It's funny

Du blev allt du sa att du aldrig skulle bli.

Du skulle aldrig utsätta mig för samma sak som hon gjorde mot dig.

Men här sitter jag, trånar efter någon som inte ens älskar eller pratar med mig längre.

Jag gjorde bort mig något så enormt, men jag vet att det hade gått att lösa om du bara var villig att vilja göra det.

Jag stod kvar efter varje lögn, jag fortsatte älska dig och dag för dag växte det.
Men du gav upp, och jag saknar dig, saknar oss, saknar allt.





Gå bara vidare. finns fler pojkar. om han ej kan behandla dig ok är han inget för dig.

Svar: Finns ingen annan än honom jag vill ha, han behandla mig aldrig dåligt bara nu det blivit knas.
Jessica Johansson

2015-02-19 » 22:05:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback