My weekend!

Har spenderat helgen i Kalix!

Åkte redan på Torsdagen efter bion (såg 50 shades of Grey med Hänki och Vixi) så sov jag hos Elin, vi åkte till Annely och umgicks nån timme!

På fredagen åkte vi till Risön till mormor, morfar och syster, spelade Nintendo och bara myste på.

Lördagen hade vi Alla hjärtansdag middag allihopa och våran granne Gunnar, blev vin och gomat, högläsning ur våran gästbok och vi höll på att dö av skratt haha!

"Då kom Elin springandes och skrek hora till en tjej, så kom tjejen hon skrek hora till och skulle kasta en klimp på Elin som gömde sig bakom mig och då träffade den mig så då skrek jag hora åt henne, men annars har dagen varit bra"

Hahah seriöst!!

Nu är jag hemma och ser senaste Gotham avsnittet, puss!







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback