Lista

Beskriv året med tre ord.
- Självmordstankar, glädje och kärlek
Bästa köpet?
- Resorna till Karlskrona
Vilka sånger kommer påminna dig om 2014?
Hahaha asså kommer inte för mitt liv på någon. 
Vem har du umgåtts med mest?
Niina, Camilla, Linda, Yasmina, mig själv.
Har du blivit bättre på något?
 Nja det tycker jag då inte
Vad var extra dåligt med året?
Att jag var tvungen att flytta hem från Göteborg och att jag knappt umgåtts med soulmate Hannah ♡

Vad var extra bra?

Jag träffade Felix ♡
Lärde du känna några nya människor?
Japp! Niina, Johannes, David, Kim, Alexander, Lill-matte, Lång-matte, Tino, Niklas osv 
Gjorde du något 2014 som du aldrig gjort förut?
Flyttade hemifrån, för en kort stund haha
Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja, då Felix kysste mig för första gången ♡ 
Vad var din största framgång på jobbet 2014?
Att jag blev kvar på Stenåsens förskola i 3 månader, så bäst! 
Största framgång på det privata planet?
Ingen aning asså 
Vem saknade du?
Niina och såklart Hannah!
Har du haft ett förhållande under 2014?
Inte under hela men i slutet av året ;) 
Vart reste du under 2014?.
- Turkiet, Finland, Göteborg, Stockholm, Karlskrona
Vad var din största tabbe 2014?
Att jag inte spenderat tid med Hänkipanki ♡ (vilket ska ändras på!) 
Vilka ser du som de största händelserna under året?
Att jag vågade flytta till Gbg, att jag for och träffade Felix 
Vad tänker du göra annorlunda nästa år?
Vara kär! Och skaffa hjälp för mitt mående 
Tror du 2015 kommer bli lika bra?
Förhoppningsvis bättre 
Vad kommer du sakna från 2014?
Januari-Maj den tiden jag bodde i gbg. 
Vad önskar du att du gjort mer?
- Att jag inte gav upp så lätt ang mig själv, att jag skulle spenderat mer tid på mina vänner speciellt Hänki.
Vad spenderade du mest pengar på?
- Resor, godis, mat, kläder. 
Och så slutligen; dina planer inför 2015?
Jobba som bara den, fixa mitt mående (kontaktperson, mediciner osv), börja umgås mer med Hannah minst 1 gång i veckan, träffa Felix så mycket som jag kan och vara kär ♡







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback