Pinne for landet

Godkväll!

Kom hem från L kring halv 5 tiden, vi satt ute på Floras kulle med Dexter och snackade massa skit i över 1 timme.

Hoppa in i duschen dirr jag kom hem, så kom morfar och hämtade mig, klippte både mormor och morfar.

Fick dö av skratt då jag sku börja klippa morfar, han satt inte still när mormor sku stoppa dit handduken så hon stod och slog han hahahhaha!!

Och så impulsiv som jag är rakade jag av mig underhåret, yes ni hörde rätt.
Mitt i allt får jag väl för mig att raka av mig allt haha!

Nu under kvällen var jag till Linda en sväng och tjötade lite, så jävla skönt att vi bor nära varandra när man mår sämst och ba behöver lätta hjärtat lite!







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback