22-06-2010

Har veeerkligen inte orkat skriva något i bloggen, har inte kommit på något speciellt ämne att ta upp eftersom jag nu bara skriver om saker jag funderar på.

Nåja, idag är mina funderingar om barn eftersom mitt sommarjobb är på ett fritids med massa söta barn.
Sen jag var 12 har jag faktiskt velat ha barn, jag har alltid haft en bra kontakt med alla barn i olika åldrar och har alltid blivit omtyckt, även att folk sagt att jag skulle passa bra och vara en väldigt snäll förälder.
Jag hade faktiskt kunnat haft barn nu, men jag valde dessvärre att inte behålla det men det är en annan sak, men skulle jag ändå vara redo? Om man nu bortser från att jag går i skolan och har en inkomst varje månad på 1050, skulle jag ändå klara av att bli en mamma på heltid?
Ja självklart tycker då jag, sålänge man har viljan, en pojk/flickvän som stödjer en + föräldrar/förälder och vänner så tycker jag att allting kommer gå finemang, men såklart det är ju min åsikt, alla har olika har jag märkt genom tiden.

Ibland önskar jag faktiskt att jag skulle vara äldre, färdigutbildad lärare och hade bra inkomst för att kunna skaffa barn, helst önskar jag väl att det ska bli en flicka eftersom jag avgudar namnet Arwén, ända sen jag såg Sagan om Ringen så har jag älskar namnet eftersom det just kommer från den filmen, men ingen i min familj tycker om det -.-
Alltid älskat annorlunda namn på barn, vill att dom ska stå ut, vara speciella och inte som alla andra.
Men som sagt, jag verkligen längtar tills jag får barn.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback