26-04-2011

Hej!

Ja idag var det skolan, allt kändes ganska tungt, men det är bara att bita ihop dessvärre.
Efter skolan gick jag Madde och Linda på stan, köpte nya lösögonfransar och så solade vi, väldigt skönt!

Elin ringde även tidigare, vi pratade om Mary, känns så jävla sjukt..
Att aldrig få se hennes vackra leende igen, att få krama om henne och säga att allt är okej.
Att få gråta ut på hennes axel, hon gråta på min osv.

Känns fortfarande som att allt är ett skämt, att när som helst ringer hon mig och säger att det var ett skämt.. Men hon ringer inte, jag vill fan inte acceptera att hon är borta..

Nu ska jag se klart min film;



Denna film är det idag, love barnfilm <3

MVH Jessica Johansson Kuronen





» bea

Hejhej!

Nu är jag tillbaka och bloggar igen om mitt liv som modell och en massa annat kul!



Var med och tävla om tusentals fler besökare i dagens blogg hos mig!

Här hittar du tävlingsinlägget:

http://beich.blogg.se/2011/april/dagens-blogg.html



Kram Bea!

2011-04-27 » 15:46:40
» Jenny

Beklagar verkligen sorgen.

2011-04-27 » 15:49:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback