07-02-2011

Hejsan! :)

Idag var det då skola.. Fick veta att jag har en IG varning... FAN

Skolan sög som vanligt, är så sjukt skolless nu men måste verkligen klara det hära, sluta klaga och bara fixa det istället :)
Har ju bara två lektioner på måndagar och även fredagar så jag satt idag och prata i telefon med Kristian tills jag skulle gå till Teckenspråket, det var kul för han satt och snacka om Mario, började bli helt kokko i skallen då han börja sjunga Peanut Butter Jelly Time, fan den är sjukt irriterande :o

Så nu när jag kom hem så käkade jag lite mat som mamma gjorde och så for jag ut en sväng med lilla Hällan som jag inte träffat på ett tag, vi chillade runt överallt och nu sitter jag här hemma igen.
Ska nog lägga mig i ett bad och läsa ut Berny Pålssons bok och sen börja läsa dom andra, känns bra :D

MVH Jessica Johansson Kuronen






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback