15-02-2011

Hej! :)

Usch fyfan vad jag är trött!!! Vaknade sju idag när jag egentligen skulle varit på praktiken då..
Men jag kom dit en halvtimme senare iallafall :)

Nu så ska jag evt gå till mormor och morfar för att låna en billaddare åt Sussi (min granne)
men jag gruvar mig för det, för det är askallt ute! 26 minus hära i Luleå iallafall.

Annars händer det inte mycket i mitt sorgliga liv, har laddat ner ett nytt avsnitt av Desperate Housewives som jag tänkte kolla på antingen nu eller senare, dock ska jag ju till Tuna ikväll och umgås med min vän Jonte :)



Gosh, funderar på att klippa håret sådär igen! Evt permanenta det lockigt också! Hur låter det? ;)
Att ha kort hår är det skönaste jag vet, men samtidigt vill jag inte ha kort hår eftersom jag är sjukt van vid långt jävla hår hah, men mitt är så slitet så det skulle behövas :(

Aja nu ska jag gå till mormor och morfar iallafall, mina små hjärtegull :' ) <3

MVH Jessica Johansson Kuronen






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback