Beat, drum.

Första inlägget från min första egna dator!
Ja ni läste rätt!
19 ½ år gammal och jag har äntligen mig egna dator, jag behöver nu mera inte dela med min mamma eller min syster, så skönt!
 
Nu till vad jag gjorde igår då.
 
Först och främt åkte jag och frugan till storheden, där jag inhandlade datorn, täckbyxor och nån datakabel som jag inte ens kommer behöva. Så hann jag bara hem sen och då kom Linda och hämtade upp mig, vi for till Storheden och flummande runt.
Sen skjutsade hon hem mig och resterande av kvällen har jag suttit och fört över ALLA mina grejer till den här datorn via ett 16gb usb minne, ni anar inte hur drygt det var.
 
Så nu tänkte jag då slänga igen ögonen och sova, ska äta på kina med min fruga och hennes syster tror jag idag, och på lördag far jag och badar med Linda, woop woop!
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback