Jag är redo

Blev en eftermiddag på stan idag med Hannah, Sara och Maja.
 
Först gick vi på Exotic och käkade lunchbuffe, jag och frugan har gått sen i sommras någon gång och sagt att vi ska gå på kina, och nu först gjorde vi det, haha!
 
Så drog vi nå varv på stan innan Awa och Benny från X-faktor kom till Shopping, fyndade mig två tjock tröjor och ska väl klicka hem nån bokserie hade jag tänkt mig.
 
När jag kom hem försökte jag mig på den jävla router jäveln jag köpte igår, har kopplat den till modemet och allt, lyckats koppla den till datorn men inte installera den, har ju inge fuckin internet i den...
Åh frustrerad tjej gånger 10000, någon vänlig själ som kan hjälpa mig med detta?
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback