08-02-2012

Moshi Moshi!

Kom nyss hem faktiskt, var och tränade en timme hehe ;)
Och så har inte min lärare varit där och lämna något pärm?! så kunde inte skriva in att jag varit där och träna -.- och så satte hon i kassan mig på väntelista inför core passet imorgon, det taggar vi till, förhoppningsvis!

Aja snart ska jag ju tillbaka till stan, eller ja, om dryga 3 timmar! :)
Då ska jag få mina naglar gjorda med några fina brudar :D

Så nu ska jag nog hoppa ner i ett bad och läsa litegranna i Kirre boken som ska vara gjort till imorgon! Och sen ska jag åka in till stan ju, Emma sa nu att vi ska käka lite innan, blir nog lite sallad! ;)



MVH Jessica Johansson Kuronen






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback