06-05-2012



Känns som att jag återupplever mitt förra förhållande all over again
Jag vill inte leka stalker nå mer
Det är inte så svårt att skriva ett sms att du lever och att vi kan höras den dagen istället för att bara ignorera mig
Du borde ha sett att jag ringt, då hade du kunnat skriva idag att vi kan höras senare men nej

Jag har mina gränser och det här är en av dom, jag tål inte hur mycket som helst
Jag gick ur mitt förra förhållande av en anledning, jag vill inte gå ifrån dig.





<3

2012-05-06 » 21:33:32
» Johan

Tycker det är fult. ATt inte höra av sig sådär. Bara ignorera. Jag ska inte säga något, för det kan finnas så mycket som ligger bakom ett beteende, men generellt tycker jag det är filt, men läste att det ordnade sig sen? Eller?



SV: Vad innebär "ganska rejält" då? ;)

2012-05-10 » 17:16:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback