08-05-2012

Hej hej!

Ja till att börja med, A kom hem till mig på söndagen, eller ja tekniskt sätt så kom han natten mot måndag, så sov han här och var hemma från jobbet för att vara med mig, sen på kvällen vid 11 tiden åkte vi hem till honom (ja vi åkte till skellefteå..) och nu imorse åkte jag hem därifrån, bajs.

När jag kom fram till stan var jag tvungen att ruscha till bussen till praktiken, har 2 dagar kvar nu, vill inte lämna dom.. Nåväl så när jag kom hem därifrån gick jag på coop och handlade så jag kunde baka, så nu har jag bakat kladdkakmuffins och min underbara moderkaka bakar massa kakor som jag ska ta med mig imorgon till mina fina ungdomar och kollegor, det blir en slags avslutningsmellis eftersom torsdagar är det grupper och då är alla 3 fritidsarna ihopblandade, bla bla bla, ska inte babbla för mycket om det.

Ska ladda ner nyaste Once upon a time, desperata husfruar osv, kanske se lite mera Sons of Anarchy, inte sett det på evigheter känns det som!
Puss på er!



MVH Jessica Johansson Kuronen






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback