16-05-2012

Tjenis!

Skoldagen gick väl relativt fort, jag och min fina vapendragare Hannah hade inga rester att göra så vi gick och gjorde studentlapparna, WOHO!
14 dagar kvar om man nu räknar med studentdagen, love it seriöst!

Nåväl, vi satt mest ute och stekte på nån bänk, kanske får mig lite färg i ansiktet förhoppningsvis, var skit varmt idag och as fint väder och det är det fortfarande :' D
Och nu ska jag nog gå och köpa något gott, har ju lång helg nu så kan ju unna mig lite! :D



Hade varit fett gott att åka till ett sådant ställe nu, Hannah det finns i sthlm, lets go!

MVH Jessica Johansson Kuronen





Vi drar, dirr! Jag vill vara som Kalle i chokladfabriken :')))))

2012-05-16 » 23:28:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback