22-09-2012

Tja!
 
Ska börja med att säga, jag har ingenting emot folk som tror på gud osv, så länge dom inte försöker tvinga över det på mig är det lugnt.
 
Iallafall, varenda helg kommer Jehovas Vittnen till oss, mamma gjorde misstaget att öppna och prata med dom, och nu förföljer dom seriöst oss. Dom kommer VARJE HELG och varje gång vill jag bara öppna dörren och göra så dom ramlar ner för trappen eller nå.
Nä okej, inte alls så men jag blir as irriterad att dom kommer hela tiden, vi är inte intresserade av någon religion och vi har inte öppnat dörren för dom på några veckor och dom fortsätter komma.
 
Vill jag höra hur dom predikar om gud, då går jag till kyrkan, när jag är hemma får dom mer är gärna lämna mig ifred. Jävla mamma som skulle ens öppna dörr jäveln....
Arg chey
Puss






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback