Omg

Vaknade upp hos Elin imorse med sjuukt ont i ryggen..

Så drog vi på stan med Julia, dom kikade kläder osv, vi käkade på Lyktan och sen for vi till Risön, jag käkade middag och så kom Elin och då påbörjades våran skottning av taket.

Roliga är att vi sku bara ta baksidan då snöslungsfan inte funkar (man är tvungen att skotta för hand) men det hade kommit över 1 meter snö bara sen igår över framsidan på taket så vi fick för oss att skotta ner skiten.

Tog oss 4 fucking timmar och ändå är det kvar en liten del..
Är inte alla vänner som skulle ställa upp på det inte ;)

Så det har jag sysselsatt mig med idag, nu har jag krypit ner i sängen, ska klippa min Glossybox video, se en film sen sovaaaaaaaa!







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback