11-08-2011

Hej!

Ja inatt måste jag börja med att jag var med Madde då, eller ja redan innan på dagen så var jag med henne, vi tränade och åt på Dagobert, sen åkte vi hem till henne för hon skulle duscha, men hon fastna framför datan och gjorde användare på tex eDarling HAHA!

Sen åkte vi hem till mig och gjorde mat, sen satt vi bara och pratade om allt och inget, jag kom på att Fredrik och hans polare skulle komma förbi på en rök så det gjorde dom och ja, fredrik är ju som han är, fular sig alltid så man avlider av skratt..

Efter det gíck vi in och gjorde mat igen (A) sen åkte Madde hem och jag gick och la mig typ 4 :)

Vaknade iallafall 10 av att klockan ringde, sprang ner i tvättstugan och sov imellan kläderna tvättades och torkades, sen gick jag bara ner och slängde ner allt i tvättkorgen, gick upp och sov igen, trött tjej? jo.

Förövrigt måste jag bara skriva grattis åt min älskade Änglasyster Mary, hon skulle bli 18 idag och det är så synd att jag inte kunde få fira den med henne, miss u darling.<3



Grattis iallafall till din dag! Hoppas du firas ordentligt där uppe vars du än är och mår gott, vi alla tänker på dig och saknar dig obeskrivligt mycket och jag hoppas du vakar över oss gumman.

MVH Jessica Johansson Kuronen





Okej då vet jag =) alla gör hos han nu för tiden ;)

Vad kosta den? =)

2011-08-11 » 17:19:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback