26-12-2011

Hej hej igen!

Ja nu har jag fumlat färdigt på stan, satan va folk säger jag bara...

Iallafall så skulle jag ju fynda linnen sa jag, eh jag hittade såklart inga.. Men det här fyndade jag iallafall!;







Ska göra nya naglar imorgon eller innan nyår iallafall hade jag tänkt mig, som ni ser kommer det bli med guld, tror jag, åh jag vill göra hur många nagelsorter som helst men nae det går ju inte!..

Och så har käraste Hannah hjälp mig med min beslutångest angående att färga mitt hår, så det blir brunt typ, eller rött, åh nä jag tror fan jag kör på brunt!!
Aja nu ska jag kolla klart allt jag ska göra, duscha, packa väskan till imorgon, sen vet jag inge mer, kanske uppdaterar senare! :)

MVH Jessica Johansson Kuronen






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback