26-12-2011

Sammanfattning 2011

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Nja, det tror jag ju faktiskt inte.

2. Höll du några av dina nyårslöften?
HAHA, ehm ja till en viss del men sen stöp det i backen

3. Blev någon av dina vänner förälder i år?
Inte det inte.

4. Dog någon som stod dig nära?
Dessvärre ja..

5. Vilka länder besökte du?
Finland!

6. Är det något du saknar år 2011 som du vill ha 2012?
Hm, tror faktiskt jag har allt jag behöver!

7. Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?
Hm, finns det säkert :D

8. Vad var din största framgång 2011?
Att jag klarat av skolan såhär långt!

9. Största misstaget?
Minns ärligt talat inte

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Magsjuka, HOJJA!!

11. Bästa köpet?
Min mobil, fast den krånglar så älskar jag den!

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Godis, hehe...

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Anders <3

14. Vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2011?
Skrillex låtar! :D

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Både och, men mest glad antar jag :)

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Stått upp mer för mig själv

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Det var ju en bra fråga, det vet jag inte ens själv!

18. Hur tillbringade du julen?
Hemma hos min kära mormor och morfar med syster, mamma och kusin Robert.

19. Blev du kär i år?
Var kär, kan även bli det igen.

20. Hur många förhållanden?
2 antar jag väl att det blir

21. Favoritprogram på tv?
Gosh, eh jag kollar ju aldrig på tv nå mera.. Kollar ju alla dom serierna på datorn.. Men Gossip Girl, Glee osv osv osv

22. Bästa boken du läste i år?
Oj då, eh har ju läst hur många som helst, hm Genom dina Ögon av Stephenie Meyer eller hur hon nu stavar sitt namn.

23. Största musikaliska upptäckten?

Skrillex absolut!

24. Något du önskade dig och fick?
Nja, jag fick väl inget jag önskade mig..

25. Något du önskade dig men inte fick?
Pengar ;d

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
For ut och åt med Madde, vi gick på bio sen antar jag att vi for hem!

27. Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
Finns det säkert

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2011?

Soffpotatis! :D

29. Vad fick dig att må bra?
Mina vänner :)

30. Vem saknade du?
Mary

31. De bästa nya människorna du träffade?
Ingen aning :o

32. Årets sötaste?
Emma och Hannah, absolut! :D

33. Årets hetaste?
Jag såklart! 

34. Årets största kärlek?
Fredrik måste det väl bli ;d

35. Årets besvikelse?
Att vissa personer visste hur jag var som person men tyckte sen att jag förändras, kändes ju knas.

36. Årets bästa?
Mina klasskamrater!

37. Årets snällaste?
Mormor måste det nog bli :)

38. värsta dagen på året?
Finns inga dagar som är värre än den andre ;d

39. årets största förlust?
Mary..

40. vad blir årets nyårs löften?
Vill skriva börja träna men vet redan hur det går haha, jag ska ta dagarna som dom kommer och sakta men säkert försöka gå ner i vikt :)





aaaw söto!! :) <3

2011-12-29 » 13:19:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback