18-02-2011

Hellu! :)

Såå ja, jag har suttit här vid dumburken hela kvällen.
Finns inget bättre att göra, ute är det sjukt jävla kallt :(

Suttit och kollat lite på blocket, tradera osv för en ny mobil, försöker rikta in mig på en Iphone, inte den nyaste, men funderar på 3g eller 2g, har just nu en Scipphone som jag lånat av min syster, den suger haha, kameran har sämst kvalla, och när man skriver sms så är det as litet!
Tur att det finns en penna med då :)

Satt tidigare också och spela Angry Birds, kan inte spela det för jag blir så arg då det inte går som jag vill.. Måste träna bort det där haha!

Aja funderar på att evt träna imorgon då, kanske lite armar och rygg om inte mina armar kommer vara spaghetti från idag :O simmade ändå några längder, dock slog jag inte två tjejer som sommade 80 längder!
Fan va satsigt egentligen xD



Scorett "Pumps" 1099 :-



Scorett "Stövletter" 799 :-

Whos giving me them for free? (A)

MVH Jessica Johansson Kuronen






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback