03-11-2011

Tjenis!

Varit vaken ett tag nu och surplat på min fina kladdkakesmet, som jag sagt tidigare, kladdkaka är inget jag kan baka, bara göra själva smeten och äta upp den haha..
Min fina syster har bakat cupcakes, tyvärr var inte frostingen god så jag vågade inte smaka mer av kakan just då, får väl göra det ikväll eller något :)

Ska alldeles strax gå ut med Säpo, vet inte om jag har lagt ut någon bild på honom så jag gör väl det då!
Småbarn som ser mig måste ju tro att jag är en förvuxen teletubbis som är på rymmen då jag springer ut med hunden i min onepiece som är gul haha! :D



Lill missen säpo, haha ja jag kallar han för misse tyvärr..
Aja ska se klart en film jag laddat ner för länge sen, redan sett den en gång men den var ganska bra, för dom som gillar hästar iallafall!



Sååå gillar ni hästar så kan ni ladda ner den hära;
http://www.tankafetast.com/torrent/5514-flicka-2006

Nu ska jag gå ut med hunden iallafall sen ska jag se film och sen vet jag inte vad jag ska göra, kolla lägenheter för skojs skull, kanske kolla efter nå jobb!

MVH Jessica Johansson Kuronen






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback