14-03-2012

Hej!

Kom just hem från praktiken som vanligt, har varit ute på en låååååååång tur på isvägen, var så jävla härligt i det här fina vädret!

Ikväll är det UH som gäller med Emma och Hannah som jag alltid gör, så det blir lite nagelfix som vanligt så jag lägger ut bilder på naglarna senare, ska sätta mig och titta på någon nageldesign jag vill göra iallafall! :)

Funderar även på att baka något, inte något vanligt som typ kladdkaka eller kakor, kan dock inte sätta fingret på vad jag vill göra..
Vet att jag ska göra egna krutonger idag!
Krutonger är ju sånna där bröd bitar som oftast brukar vara till Cesar sallad :)



Så ser dom ut! :)

FÖRÖVRIGT!!!
Har hittat min studentklänning jag ska ha, har bestämt mig för den..



Finns på Nelly.com för 179 kronor, awzum! :D

MVH Jessica Johansson Kuronen






ååååh snygg

2012-03-14 » 22:04:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback