17-05-2012

Tja!

Igår åkte jag och Hannah in till stan och hade lite bänkhäng i 4 timmar, det var otroligt fint väder och vi satt och kikade på solnedgången :' )
Och det roliga som var när vi kom in till stan var att 2 småpojkar kom och typ sprang efter mig och Hannah och fråga om vi kunde köpa snus åt dom, dör..
Ska man röka eller snusa bör man kunna fixa det själv eller sluta ;)

Nåja nå snubbar kom förbi kring 10 tiden då vi satt där på bänken och chillade, sen gick jag och Hannah till bussen och undra nästan om jag ska dra med Montana till stan om det extremt sugiga vädret vill ge med sig..



Just sådär är vädret idag, så får väl se igenom massa missade serie avsnitt!

MVH Jessica Johansson Kuronen






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback