Say goodbye to the pain of the past

Jag suger på att blogga I know.
 
Nåja igår så sov jag hela dagen typ, så for jag till Älvängen för att möta upp Johannes, vi drog till stan och mötte upp Camilla och Angiie som vi hängde med en stund, så kom David in och vi gick ba runt runt runt.
 
Dom två killarna, när dom är med varandra plus mig så är jag deras absolut älsklings mobboffer, går knappt en mening innan dom ens säger nå spydigt haha.
Så vi gick runt och jyrade, skrattade massvis i alla fall.
 
Elin drog ju hem i söndags, vi stod halvt och grinade åt varandra..
Vi var ut Fredag och Lördag på Rockbaren, en 47 åring börja ragga på mig och bjussa på öl, helt ok med öl delen i alla fall, vi chillade hos Niina nån gång och mojsade bara på.
 
Har även töjt upp mina öron till 20 och 22mm just nu, så jävla nööjd.
 
Och nu inatt har jag dygnat så här ligger jag helt död och försöker hålla mig vaken, ska fan lyckas om det så är det sista jag gör.
 
Ni kan få lite insta bilder som blogg torka tröst :*
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback