My year 2015

Idag är det sista dagen på året så vad passar inte bättre än en års resumé på vad som hänt?
 
Januari: Påbörjade mitt år i Karlskrona hos min dåvande pojkvän Felix, nostalgitrippade genom att spela Crash Bandicoot, gjorde naglar hos bästa Nails by S, syster stoppade i mina DE dreads som jag tog ut lika fort haha.. Dygnsrytmen var inte den bästa och inte mitt mående heller, laddade ÄNTLIGEN upp bilderna från Turkiet resan, kom på iden att börja med Youtube (mina glossyvideos), massa snöskottade vilket resulterade i att jag fastna så mormor fick hjälpa mig lös, Bean boozled challenge, umgicks med finaste Elin, Yasmina och Hannah.
 
Februari: Började månaden med att måendet var åt helvete, tog slut mellan mig och Felix, tatuerade fingrarna samt Marys namn, nya klor hos Nails by S (denna gången Tolkien, Harry Potter och Sagan om ringen inspirerat), fika häng med Carro och Emma, mer Bean Boozled challenge, inlagd på Psyk, Alla hjärtansdag middag i Kalix med mina bästa, hälsade på Emilia mycket på sjukhuset, började flyttpacka.
 
Mars: Flyttade in i nya lägenheten på Porsön, började umgås med Jenna, dåliga tankar för det mesta, fika häng hos Hänki, åkte och hälsade på Jenna i Hedenäset, fest som slutade med att jag tappa en lampskärm i skallen och halvt bröt Jennas arm då jag ramla på henne HAHAA, fick äntligen min nya säng, häng med Lindutt samt hundvakt åt hennes hund, jobb intervju som jag fick.
 
April: Umgicks massor med Emsipemsi, slutade hänga med Jenna, massa festande samt träffade Magnus efter många år, ångest massor av ångest, piercade Smiley, Ikea med mor min, fick veta att jag fick jobbet som jag var på intervju för, JFR paket (överlycklig tjej fortfarande), festade med Elin i Kalix,.
 
Maj: Valborgsfirande med min fina Emma, möten, kalix häng, började umgås med Linus, fick flipp och raka av mig underhåret, började jobba på ett gruppboende, bråk med familjen, jag och Emma badade badkar vilket slutade med att min syster fick komma och hjälpa oss upp för vi satt fast.., party, träffade Sandra, massor av kaos, var någolunda glad.
 
Juni: Började prata med Niina igen, sov massor hos Linus och Emma, mådde skit, Pride med många fina peeps, åkte till Gällivare för att vara med Sandra vilket slutade i kaos, bröllop med Hällan (hans mamma gifte sig).
 
Juli: Massa folkrace tävlingar med Emma, pite trip med Emma och Malin, drog tivoli häng med Linn och typ pissade ner mig av rädsla då vi åkte Speed XXL, åkte till Pite till Jhanette och jobbade på Dragracingen med Linda, blev båtägare, åkte till Lycksele för folkrace med Emma, Ida och André, bokade resa till Göteborg!, åkte båt i Kalix älven hahahah, gaddade fingrarna ännu mer, åkte till Göteborg.
 
Augusti: Fick min telefon snodd, färgade en del av håret blått, levde livet i Gbg, jobb intervju numero 1, firade min födelsedag på bästa sätt, jobb intervju numero 2 och nailade den!, åkte hem till Luleå för att packa ner hela mitt liv, började träffa Jesper, spenderade så mycket tid jag kunde med alla mina fina innan jag skulle flytta, party party.
 
September: Började jobba ganska så direkt, jobbade massor, hängde med Niina och Jonne, gjorde The bestfriend tag,  ännu mer jobb, pratade massor med Jesper i telefonen, var blodmåne som ärligt talat såg mer ut att vara bajsbrun.
 
Oktober: Ännu mer jobb, träffade två tvärgoa brudar via kurs på jobbet, beställde min efterlängtade säng hit (tog mig fucking 4 timmar att få ihop skiten), blev förkyld som fan, Trollhättan häng, införskaffade mig Mindfulness böckerna, nybörjarmöte på Närpsyk, fick veta att jag har Asberger och Emotionell instabil personlighetsstörning, färgade håret ännu mer blått, Halloween.
 
November: Fars dag, jobbade massor, gjorde unboxing glossybox videos, fick hem mitt svarta läppstift, festade med bästa David, åkte ganska så spontant till Luleå för att jag saknade Jesper för mycket, gossade med Patriks ubersöta kids, jag och Niina hävde oss ut och drack Margaritas som förövrigt var as äckliga..
 
December: Blev magsjuk, ensam hemma massor, party med David igen och träffade en tvär skön brud på Rockbaren, fick semester och kickade upp till Luleå för att fira jul med familjen, cozy time med Jesper och alla mina fina.
 
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback