Bodymodification

Just suttit och kollat på Taboo/tabu (stavning?) Om bodymodification.

Jag fullkomligt ÄLSKAR alla dessa olika body mods och vill själv göra mer.
Ni som förövrigt inte vet vad det är så är det tex piercingar/tatueringar/scarification/implantat osv listan kan bli lång.

Har kommit fram till att detta kommer jag göra innan jag dör iallafall.

* Klyva tungan
* Pierca Venom bites i tungan
* Scarification
* Pierca dermals i pannan/kindbenen
* Tatuera sleeves/händerna/låren

Klyva tungan lär nog bli nästa projekt jag gör, ska lätt dra med Emilia då vi båda vill göra det samtidigt och är ju kul om man har någon som kommer prata lika efterblivet som en själv haha!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback