My mama dont like you

Inte skrivit på ett tag.

Vart mycket på jobbet, med mig själv och ännu mer med mig själv.

Jag har haft utredning på psyk och fastställt säkert att jag har Borderline.

Men främst av allt har jag lidit av så mycket ångest attacker, tomhetskänsla och självskadetankar på senaste att jag är helt slut.

Jag känner mig utbränd, tom på energi..
Kan glädja mig åt att jag åtminstone inte fallit för demonernas trick att skada mig själv men ändå känner jag mig värdelös.

April månad rent generellt är den sämsta månaden på året, det är pappas dödsdag den 11/4 och sen har vi Marys dödsdag nu på söndag den 24/4.

Jag är så rädd att jag kommer måsta ge upp min drömstad igen, så rädd att jag kommer måsta flytta hem och återigen isolera mig totalt.

Varje dag är en kamp för mig, varje dag klappar jag mig själv på axeln och berömmer mig för att jag tagit mig igenom dagen helskinnad.






Hej, om det känns hopplöst ibland så här av dig till mig, det kanske inte känns som jag är den bästa, men om du nyligen fått en borderline diagnos så här jag liksom redan gått igenom behandling för det, och jag lyssnar gärna, försöker komma med inputs och göra vad jag kan.
Förlåt om jag inte alls borde skrivit här till dig :/

2016-04-22 » 06:42:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback