Good life

Hola!

Lämna nyss av Elin som kom hit igår och åker hem nu idag..

Igår vare Pmöte så fick veta att jag har förlängd tjänst tills maj, direkt efter det åkte jag och mötte upp Elin, vi for och kikade på rum hon evt skulle hyra.

Så sista rummet tog hon direkt, tjejen hon kommer bo med är fett jävla rolig!

Sen åkte vi till mitt jobb och tjötade dära innan vi åkte hem till mig och slaggade, idag har vi ba chillat, beställde presenter till Anton som fyllt år så det ska bli kul när vi väl ger dom!

Nu snart ska jag och jobba tills imorgon, jobbar söndag sen tisdag till onsdag, sen åker jag till Kalix för att hjälpa Elin flytta, så hon flyttar hit nästa lördag ;)







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback