26-08-2010

Helt otroligt att jag uppdaterar min blogg just nu.

Aja idag tänkte jag då bara skriva av mig, är en riktigt bitterfitta just nu för jag hittar ingen USB kabel till min mobil och jag blir fett less på det! Betalar man 1700 för en telefon så borde man väl åtminstone få med det och headset? Inkompetenta Elgiganten...

Nu har ju skolan börjar igen, jag började för 3 dagar sen och jag är redan fett skolless, vad är det med mig? Första veckan är inte ens jobbig egentligen jämfört med den "vanliga" skolveckan. Jag har börjat mellan 8.15-13.00 och slutat mellan 10.00-13.00, Det är fan inte jobbigt men ändå orkar jag knappt. Dock längtar jag ändå tills dom riktiga lektionerna sätter igång, har nämligen Teckenspråk iår och det vill jag verkligen lära mig!
Såå det ska bli trevligt att se hur det blir med den saken.

Ska väl strax gå och FÖRSÖKA laga mat, är fett hungrig men ja när jag lagar mat blir jag stressad och förstör den bara, så lär få vänta på min mamma tills hon kommer. Nu låter jag säkert fett bortskämd med att min mamma lagar min mat jämt hah, men så är inte fallet, kan man inte laga mat så ja : )

MVH Jessica Johansson Kuronen






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback