02-12-2010

Dag 11 - Mina syskon

Jag har två storasystrar som heter Johanna och Anna.

Johanna, som är min helsyster, har funnits i mitt liv sedan jag föddes, hon har varit den jag gjort massa sattyg med, vart elak med, skrikit åt, slagit, men även vart snäll och kärleksfull mot. Hon har alltid funnit för mig, även fast hon vart en elak unge som liten. Det är hon som lärt mig hur jag ska vara och hur jag ska inte göra osv.



Min andra syster heter Anna, hon är min halvsyster från min pappas sida.
Jag visste inte ens att jag hade två systrar förän pappas begravning skulle planeras, jag blev väldigt chockad och sur, för min mamma, mormor, farmor och farfar visste att hon fanns. Det var väldigt kul att träffa henne självklart, dock dystert eftersom det var på en begravning. Hon bor nu i Norge med sin dotter och sin pojkvän, så ja jag är halvmoster. Förhoppningsvis kommer jag träffa henne igen, skulle gärna vilja lära känna henne!

Tyvärr lägger jag inte ut någon bild på henne då jag inte vet om jag får.

MVH Jessica Johansson Kuronen







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback