07-12-2010

Dag 16 - Min första kyss

Ja, min allra första kyss ever var faktiskt när jag gick i 1an. Då bodde jag ute på Landet i Ersnäs och gick skola på Ersnässkolan. Jag hade en pojkvän sedan 5 år tillbaka då, eller var det mindre? Nåväl, i den här åldern blev vi iallafall mer "seriösa" med varandra och gick och kysste varandra var och varannan minut.
Jag gjorde slut med denna kille i 2an för jag blev less antar jag, liten och ung men ändå dum säger man väl?
Tror det fan var för att han skulle flytta hah. Sedan dess har vi bara pratat då och då, eftersom han bor i Piteå ungefär med sin familj och jag bor här i Luleå så blir det lite jobbigt att ses, vi är iallafall vänner och skrattar åt våra barndomsminnen. Vi gifte oss faktiskt på dagis bara så ni vet :' ))



MVH Jessica Johansson Kuronen






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback