08-12-2010

Dag 17 - Mitt favoritminne

Oj, mitt favoritminne..

Jag säger nog hellre såhär.
Jag har så pass många favoritminnen i mitt liv att jag inte kan bestämma mig för ett enda, tyvärr kan jag heller inte komma på något speciellt minne.

Visst kanske den dagen jag började umgås med Madelene igen, eller då jag åkte till Göteborg för första gången, dom gånger jag och mormor snackat skit och chillat, då jag och Mamma busat i lägenheten.
Alla minnena är lika mycket värda, alla är lika fina.
Minnen är verkligen någonting jag tar vara på, för dom ska hålla i en livstid tills den dagen jag tar mitt sista andetag och låter mitt liv passera i en revy framför mina ögon.

I love my life helt enkelt!

MVH Jessica Johansson Kuronen






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback