10-12-2010

Dag 19 - Detta ångrar jag..

Gosh.. Finns så mycket jag ångrar.

Det jag nog ångrar mest av allt är att jag inte umgicks mer med min Pappa.
Det kanske hade fått honom att ändra sig tidigare och då hade han kunnat leva nu.

Jag ångrar att jag tappat kontakten med alla mina vänner i Kalix, jag älskar att jag kunde komma dit utan att berättat det till någon och dom kom och knackade på och hämtade mig. Att vi samlades hemma hos mig, hos Elin, hon Molle och Balle, vi gjorde så mycket kul.

Jag ångrar att jag sårat folk jag absolut inte velat såra, när saker har rent av glidit ut ur min mun utan att jag ens menat vad som sas i stunden.

Jag ångrar att jag inte försöker bättre i skolan.

MVH Jessica Johansson Kuronen






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback