30-12-2010

Dag 26 - Mina rädslor. (struntar i dag 25 då jag inte vet vad jag ska skriva.)

Nå iallafall oj, mina rädslor. Har inte så speciellt många.

Är rädd för mörker, och då menar jag livrädd, börjar grina ibland om en lampa släcks i det rum jag är..

Är sjukligt rädd för sprutor, jag hatar dom! Man måste verkligen tvinga mig att ta dom, hitills i alla år man vart tvungen att ta sprutor har jag blivit jagad av sjuksköterskor, låst in mig på toaletter, blivit inknuffad i själva rummet, gråtit som ett hej kom och hjälp mig..

Är rädd för stora hundar, ni vet såna dära as höga hundar, orkar inte leta efter vad rasen heter. En sån bet mig i armen, fick inge sår men ett litet blåmärke och sedan dess har jag blivit rädd för stora hundar.

Är rädd för flygande kryp, som humlor, bin, flugor, sländor. Jag springer fortare än vinden då jag ser något av dom hahha!

Och nu kommer jag ärligt talat inte på några fler, den som nu läser min blogg får gärna kommentera vad den personen har för rädslor, är intressant att veta vad andra har för några rädslor! :)

MVH Jessica Johansson Kuronen






en bland många rädslor är att inte bli accepterad för den man är :)

2011-01-07 » 18:21:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback