09-05-2010

Sitter hära och lyssnar på en helt UNDERBAR låt som heter Thats what friends are for av Dionne Warwick och det får mig att tänka på hur det är mellan mig och mina vänner.

Jag har 3 alldeles bästa tjejkompisar som jag alltid säger till att jag älskar dom, att dom kan ringa mig dygnet runt, även fast jag skulle sova och blev väckt skulle jag fortsätta prata med dom om dom verkligen behöver det. Dom är dom finaste vänner jag kan ha, jag kan alltid åka till dem när jag vill om jag mår dåligt, dom öppnar sin dörr och säger att jag är välkommen att stanna hur länge jag vill.

Och dom vet gott och väl att dom kan komma till mig när dom behagar, om dom mår dåligt finns jag antingen ett telefonsamtal bort eller några gårdar ifrån, dom kan alltid räkna med mig och jag kan räkna med dom. Det är verkligen som att ge och få samtidigt.

Men jag har även inte bara underbara tjejkompisar, utan det finns 2 helt underbara killar som jag vet att jag kan vända mig till och det är jag väldigt lycklig över, att jag kan prata om vissa problem vi tjejer inte förstår men killar gör. Ni är helt underbara och får mig på gott humör när det verkligen behövs, tack för att ni finns!

Den här låten är för er. <3







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback