18-05-2010

Okej, jag är säkert lite små efter med det hära men hur i helvete tänker sverige?!

Våran nationalsång har funnits hur länge som helst, och bara för att sverige tar in för många invandrare dom klarar av så måste dom ta bort VÅRAN nationalsång? Vi får inte sjunga den på skolorna nu mera pga det går utländska barn i varenda klass, bor dom 5 år i sverige är dom svenska medborgare, vad är då problemet?

Våran nationalsång är inte ett dugg rasistisk, den stör knappast dom och tycker dom det, så tycker jag att dom kan antingen hålla det för sig själva eller flytta hem till deras egna land, eller ett annat. Flyttar man hit till sverige får man ta att vi svenskar firar våran nationaldag med nationalsången, att vi sjunger den på skolavslutningen, men neeeeeej politikerna tycker att vi är rasister, ärligt talat borde dom gå och gömma sig någonstans, eller så tar dom och flyttar haha blir så less.

Jag vet inte ett dugg om politik och sådant, men förhelvete gör en röstning i vartenda skola, vartenda samhälle och se hur många som är upprörda över det här med att vi inte får sjunga den i vår egen skola, det är så satans löjligt! Jag tänker då fan sjunga nationalsången på skolavslutningen och struntar fullständigt i om någon påpekar det för jag bor i sverige, jag är svensk medborgare, jag är stolt över mitt land.

MVH Jessica Johansson






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback