05-11-2010

Shululululululuuuu : ))

Dagen har mest bestått av att jag legat hemma och degat, sen for jag till stan och umgicks med Madde, vi gick till UH och träffade Alex och hans brud, sen for vi till Victor och våldgästade sen skjutsade Maddes pappa hem mig. Var inget speciellt...

Istället bjuder jag på Lady Gaga låtar som gjorde min sommar awesome :)







Hittade låtarna nyss igen och fick världens sommarfeeling <333 saknar sommaren... Lyssnade nämligen varje dag på dom här låtarna hela sommaren, dunkade den i Andreas och Oscars bil, gick verkligen inte att bli less att sjunga till dom varje gång, varje kväll :D.. Aja sommaren 2011, jag taggar! Augusti helst :D

MVH Jessica Johansson Kuronen







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback