17-11-2010

Hallojsaaaan!

Måste verkligen bara visa en väldigt söt Tatuering jag funderar starkt på att göra på underarmen :' )))



Har gått och kärat ner mig i den totalt och jag vill ha den nu nu nu, men tyvärr måste jag vänta drygt 11 månader -.- tills jag fyller 18 för att få lägga mig under nålen....
Visst min mamma vill väl bara mitt bästa med att säga att jag inte får göra det förän jag är 18, men det kommer ju ändå hända sen så jag ser inte vitsen med det :)

Aja idag hade jag skola som vanligt, BF hela satans dagen sen ett kort matte pass som det inte blev mycket gjort på men hah vi har för sköna tjejor och killar i klassen så ibland går det inte att få tyst på oss alla :' ))
Imorgon är det sista BF lektionen för drygt 10 veckor, nästa vecka ska jag nämligen ha APU i ja 10 veckor på ett dagis, vilket jag absolut inte ville ha men skitsamma!

Nu ska jag istället sitta och dreggla över fina tatueringar och söta hundar :)

MVH Jessica Johansson Kuronen






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback