22-11-2010

Dag 1 Presentera mig själv.

Ja jag heter då Ewa Jessica Gerhild Johansson Kuronen Morin och är 17 jordsnurr.
Om jag nu ska vara ärlig heter jag bara Johansson i efternamn men Kuronen hette min pappa och Morin är jag bara lite släkt med, andranamnen kommer från min mamma och min mormor. Föddes till världen på luleå BB den 9onde Augusti klockan 15.10.

Jag skulle kunna beskriva mig själv som en ganska sprallig och öppen tjej, inte så värst blyg och oftast väldigt ärlig av mig, även väldigt dryg. Har kort stubin och kan även tända till på småsaker.

Bor i kalla Luleå med min mor och är uppvuxen hära, har flyttat runt i luleå dock. Bott på Hertsön, Örnäset, Mörön, Ersnäs sen kommer jag inte på några mer ställen men troligtvis mer.
Jag trivs inte i Luleå dessvärre, tycker det är ett för kallt klimat för mig och vill helst av allt bo utomlands, men förstörs den drömmen så vill jag åtmminstone bo i Göteborg. :)

Jag har två syskon, Johanna och Anna. Johanna är min helsyster och Anna är min halvsyster.

När jag var en liten skitunge ville jag bli vetrinär och balettdansös, men när man är liten ändras allting på mindre än en sekund. Sedan jag var liten faktiskt har jag alltid haft intresset till att sjunga och har sedan dess har jag velat ha en mindre karriär i sångvärlden. Men jag vill även ha ett riktigt jobb! Min dröm är att satsa på att utbilda mig till högstadielärare inom Svenska och Engelska. Då kan jag även tillägga att jag går Barn och Fritidsprogrammet år 2 med en ganska härlig klass :D

För mig så betyder familjen verkligen allt, men även vännerna. Jag är den personen som många kommer till och pratar ut om sina problem, har oftast väldigt vettiga saker att svara tillbaka åt dom.

Och nu kommer jag ärligt talat inte på nå mer man kan skriva om mig! :D

MVH Jessica Johansson Kuronen






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback