29-11-2010

Dag 8 - Ett ögonblick

Ett ögonblick jag minns väldigt väl var sommaren 2007, den sommaren då Camilla flyttade till Göteborg och vi två umgicks varje dag!
En dag gick vi mot bergviken, och bara för att vara busiga gick vi på tågrälsen, tillslut kom vi till en bro där tågen kör över, och vi började ta kort, sitta och prata skit, kasta stenar på bilar osv. När jag stod och skulle fota tågrälset så stod jag med ryggen mot det hållet tågen kom från, plötsligt hörde jag ett slags "tjutande" i rälsen och tänkte inte på det, dom började vibrera och Camilla kollade bara frågade på mig. Haha sen mitt i allt skriker hon att ett tåg kommer och det var ungefär bara 30 meter ifrån oss! Vi kastade oss bokstavligen upp på sidan av bron och höll oss fast i stängslet och fyfan vad vi skrattade! Tåget tutade för att visa att dom sett oss men vi brydde oss inte, så fort det hade åkt förbi gick vi och la oss i gräset en stund och bara skrattade.
Saknar dom tiderna med henne, vi kom varandrna som närmast och så var hon tvungen att flytta..



Bilden jag tog innan tåget kom :' )

MVH Jessica Johansson Kuronen






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback