10-10-2010

Måste först och främst påpeka datumet idag hahahaha! :D

Aja helgen har varit helt okej!
Fredag; Var i skolan, sen for jag hem och träffade Linda och Lina en stund på kvällen, hände inte mycket mer.

Lördag; Var med Madde och Joel, vi satt hemma hos mig ett bra tag sen for vi till en fest i stan och pratade med lite folk :) Jag hittade en riktigt social jävel ute på balkongen så satt dära i säkert 1 timme och pratade :) Sen gick jag och Madde hem med någon Max och när jag kom hem somnade jag ganska dirr!

Söndag; Steg upp innan 10 för att gå ner i tvättstugan och hämta min tvätt som mamma satt i torktummlarn. Sen for jag till Linda och var med henne, hon gjorde naglar på mig vilket uppskattas! Och vi for även till hennes mormor och hälsade på. Sen när jag kom hem packade jag väskan till imorgon, åker nämligen till Göteborg imorgon så ska bara på en lektion imorgon, hämta läxor osv sen dra hem för att invänta på att tåget går :)



Känns som att det behövdes en bild för att jämna ut alla text inlägg! Nu ska jag se Edward Scissorhands som är en av mina 3 favorit filmer! :)

MVH Jessica Johansson Kuronen






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback