06-04-2011

Hej :)

Ja, eftersom att alla andra bloggar känner jag mig tvingad att också blogga :o

Idag har jag varit halvt ledig från skolan, hade bara en enda lektion som var Matte då, gjorde ingenting på den lektionen så var lite onödigt att jag for dit faktiskt.. Ekvationer suger.

Efter den lektionen gick jag och Emma till Skosöder, hittade ett par asfina uggs! Dom har tydligen 70% rea på dom skorna så, jag funderar på att köpa dom haha, dock så kan jag inte få reda på vad själva priset blir, varför frågade jag dom bara inte ÅÅÅÅÅH.

Aja efter det så gick vi till Waynes och jag köpte kaffe, så sjukt jävla gott fyfan!
Och nu ska jag vänta på att mamma ska vakna så jag kan gå och städa mitt rum, fixa till det som jag vill ha det osv ;d



MVH Jessica Johansson Kuronen







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback