11-04-2011

Hellu!

Ja nu tänkte jag dra ett random inlägg hära om min kusin Jaquline!(hon kommer hata mig om jag nu stavade hennes namn fel, ditt fel, det är för långt för en guldfisks minne..)

Iallafall! Så saknar jag henne, har inte träffat ungen på ja gud vet när och hon är längre än mig, dock, vem är inte? Och jag hoppas på att hon ska komma hit i sommar för jag ska sminka henne då och dra på henne en klänning, känns bra att vara elak. För hon klär sig som en kille och just därför måste jag visa henne, hennes kvinnliga sida.



Sååååå ja du lilla Jaquline Johansson, jag hoppas du pallrar dig hit i sommar, annars vette fan!
Förövrigt så kan ni gå in på hennes blogg som heter; http://notausstieg.blogg.se/

MVH Jessica Johansson Kuronen





hehehehhe ;)



älskar och saknar dig kusinvitamin!



Operation fisk! <3

2011-04-11 » 20:36:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback