11-04-2011

Hej!

Sitter hära och lyssnar på massa musik, samt just tryckt i mig i en bit Kladdkaka, ni anar inte hur gott det var.
Dagen har spenderats i skolan, gick ju till klockan 5 som jag alltid gjort, är fett less nu och har massa prov som jag måste plugga till, 2 månader kvar till sommarlov Jessica, ett år kvar i skolan, håll ut.. Haha måste verkligen börja peppa mig själv, ska i helvete inte ha IG har jag bestämt men är för dålig för att plugga dessvärre..

Idag är även pappas 6års dödsdag, tråkigt nog. Känns som att det var igår han gick iväg.



Och nu, ja, jag tänkte lägga mig i ett bad, har ont i ryggen, tränade ju igår pga tristhet haha, beach body here i come!

MVH Jessica Johansson Kuronen






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback