17-04-2011

Hellu! :)

Ja ni märker väl att jag inte är så intresserad av att blogga numera, just nu är jag i Kalix iallafall och njuter av varje stund att kunna vara ensam, tänka igenom en massa grejer, bara chilla allmänt, umgås med mina älskade vänner :)

Igår var det Lördag, då satt jag hemma mest hela dagen tills typ 6, då gick jag till Elin en sväng och vi började kolla lite på Boys don't cry, sjukt bra film, måste länka trailer åt er!



Sen efter det så for jag hem, och då satte jag mig och läste Pojken som överlevde, redan läst alla Dave Pelzers böcker, men kan inte förmå mig att sluta låna om dom haha :)

Nu tänkte jag gå och träna en sväng, eftersom jag försöker gå ner i vikt vill jag fortfarande träna medans jag är borta (Y)



MVH Jessica Johansson Kuronen






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback