24-04-2011

Finner inga ord för detta ärligt talat
Allting är mekaniskt
Allting stängs in bakom ridåer som i väntan blir dammiga
Finner unga ord för hur jag ska kunna förklara
För en hel värld
Hur mycket jag älskar dig min syster
Hur mycket jag kommer sakna dig
Hur mycket jag kommer tänka på dig
Jag är som en robot
Stänger av mina känslor och låter det ligga i en kista för stunden.

Mary Karlsson, du är en underbar person, en underbar syster, underbar i allt.
Jag förstår inte att du av alla personer kan vara borta, vi skulle vara trion i sommar du jag och yasmina, fara på äventyr och ta några shots.
Minns så väl den dagen jag träffade dig och vi började prata direkt om allt, dina problem, mina problem, vi öppnade upp oss för varandra och blev direkt super bra vänner. Du kom hit till Luleå och umgicks, jag och Yasmina kom till Kalix och var med dig, fanns aldrig en tråkig stund med våran trio.
Du är så jävla saknad, jag ÄLSKAR dig min plast syster, jag skulle verkligen ge ALLT för att få dig tillbaka.. <3



1993-08-11  -  2011-04-24  Vila i frid min ängel <3



MVH Jessica Johansson Kuronen





Vad är det som har hänt henne? Sorry att man är nyfiken...

2011-04-26 » 15:38:27

Dessvärre tog hon sitt liv..

2011-04-26 » 22:30:59

Uschdå. Så hemskt. Hon måste ha mått väldigt dåligt om hon gjorde det. Hade en vän som dog när hon var 16, visserligen i bilolycka, men jag vet iaf vad du går igenom. Jag tänker fortfarande på henne varje dag, trots att det är snart 8 år sen.

2011-04-26 » 23:55:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback