30-04-2011

Hej!

Gud, hjälp mig bestämma vad jag ska köpa för skor..

1.



2.



3.



Lutar extremt mycket mot 3an, så jävla snygga, men 2an är även några jag är sugna på, även 1an men inte lika mycket... GUD får damp..
Vad tycker NI?

Aja iallafall, idag har jag varit med Madde, Emma och Andreas på stan, käkade på dagobert och gick bara runt runt på stan, tittade på lite grejer men hitta inget jag ville ha som vanligt haha.
Sen efter det for jag hem till Emma, plattade hennes hår och chillade vid datorn, och nu sitter jag här och ser film, laddat ner massa filmer som, x-men 2, peter pan, hook, tron legacy och paranormal activity 2 japanska versionen, sweet! :D får se om jag vågar se den natte tid HAHA..

MVH Jessica Johansson Kuronen






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback