13-08-2011

Hej hej!

Ja igår var det förjävla kul!
Jag, Madde och Jocke åkte hem till Becky och förfestade, sen kom vi på att vi skulle dra ut på krogen, så Jocke så snäll som han är skjutsade oss in till stan och då åkte han hem efter det.

Vi, som förövrigt var Alexandra, Becky och så jag och Madde, vi gick till Corner, som var asdött!! Vi köpte oss varsin shot iallafall och satt dära ett tag tills vi gick till en fest där Beckys tremänning? var, och efter det drog vi till Heroes och där var det drag! Vi mötte nå finskar, och andra roliga folk och jag är riktigt nöjd med kvällen, utom att jag fick mig en stalker men okej.

Vid halv 3 började dom stänga så jag ringde Tomas och gick och pratade med den pojken i typ en timme, sen började jag traska hemmåt och ja, jag har nog aldrig uppskattat min säng så mycket som jag gjorde inatt, fyfan!
Nu bombaderar jag med bilder!





















MVH Jessica Johansson Kuronen





vars fan i skogen är du och lallar?:'o

2011-08-13 » 18:01:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback