14-08-2011

Hallå!

Ja, igår, fyfan va kul det var hehehe....

Vi körde en tvådagars då!

Dagen började med att jag vaknade då, såklart. Och så började jag fixa mig as sent och pratade med Madde och Elin ibland i telefon, vi skulle hämta upp henne i stan för hon skulle med oss och festa, så Maddes pappa och madde då kom och hämtade upp mig så for vi till stan och hämta upp Elin, sedan bar det iväg till Becky och förfestade igen på hennes systers fest.

Vid 11 tiden tog vi taxi in till stan och det var, jag, madde, elin, becky, alle, emil och kalle som var med så, vi gick till Heroes och beställde drinkar, madde och dom beställde shots och jag mötte min kusin som tydligen gifte sig igår, där ser man haha..

Tillslut for Madde och dom, och då var bara Diego kvar, han kom och umgicks med oss förövrigt men ja, han och jag gick tillbaka till Heroes efter ha sagt hejdå till Madde och dom, vi drack lite till sedan gick han med mig hem, sjukt snällt!

Och ja, då gick jag ju alltså från stan till Örnäset, UTAN skor för jag fick ont i fötterna så jag längtade ju efter min säng, men nae, en viss person skulle ju häva hem oss till bergnäset så vi GICK dit, jag ville dö utan att överdriva.
Vi somnade väl halv 10 på morgonen och vaknade 1, så sliten är man väl och jag insåg just att ingen kommer orka läsa allt det här svamlet haha.







Önskar jag hade tagit mer bilder men tyvärr inte hah! :(

Nu ska jag gå och sova, är äckligt trött så godnatt eller nå.

MVH Jessica Johansson Kuronen






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback